Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. Elfogadom
Termékek Menü
0

Szavatosság Információk

Röviden:

A webáruházban rendelhető termékekre szavatosság vonatkozik. 

A vásárlástól számítva 6 hónapon belül a reklamációkat cégünk vizsgáltatja be saját költségén. Fél éven túl a vevő bevizsgáltathatja saját költségén az erre szakosodott szolgáltatóknál.

A terméket megfelelő csomagolásban kérjük visszaküldeni a következő címre: Remotex Munkaruházat, 3600 Ózd Piac út 3. sz pavilon

Utánvétesen, vagy "címzett fizeti a postaköltséget" opcióval nem tudjuk átvenni a csomagot. Jogos igény esetén a javított vagy a csere termék visszaküldésének költségét cégünk fizeti.

Elutasított reklamációs igény esetén a visszaküldés költségét a vevő felé kiszámlázzuk.

 

Garanciális ügyintézés folyamata

1. Átvétel a vásárlótól:
A megreklamált problémás lábbelit mindenképpen szennyeződésektől megtisztított állapotban, kiszárítva és kiszellőztetve, nyugtával vagy fénymásolt áfás számlával tudjuk csak átvenni a végfelhasználótól. A lábbeliket nem kell kimosni, csak alaposan letörölni egy nedves törlővel, utána kiszárítani, kiszellőztetni.

A bizonylaton egyértelműen beazonosítható kell legyen az adott termék megnevezése és a vásárlás időpontja, mert ez alapján határozható meg a jótállás érvényessége.

Amennyiben a fenti feltételeknek a lábbeli nem felel meg, nem tudjuk addig átvenni, mert a folyamat itt elakad. A saras, piszkos, vizes, penészes, betondarabokkal szennyezett állapotban levő lábbelikkel, nem áll módunkban foglalkozni, hiszen tőlünk sem a bevizsgáló cég, sem a gyártó nem fogadja el azokat ebben az állapotban. Az ilyen lábbeliket kénytelenek vagyunk postafordultával, utánvétes postaköltséggel visszaküldeni Önöknek.
A szavatosság kizárólag gyártási és anyaghibára vonatkozik (pl. leválik vagy eltörik a talp, elenged a varrás, kiszakad a fűzőbújtató stb.) az elhasznált, elkopott, munkafolyamatok sajátosságaiból eredő nagyobb igénybevétel okozta sérülések vagy nem rendeltetésszerűen használt termék esetén a reklamáció nem jogos! Nem rendeltetésszerű használatnak minősül, amikor a termék a használó hibájából rongálódik meg vagy a minősítésének nem megfelelő használat miatt sérül (pl. S1-es cipőt nedves környezetben használtak és leválik a talpa), illetve amikor a lábbeli a nem megfelelő ápolás következtében megy tönkre. (pl. nem volt ápolva a bőr és az megreped a vizes körülmények miatt, kidörzsölődött a bélés a nem megfelelő méretválasztás miatt, stb.)

A lábbelit minden használat előtt ápolni kell, így biztosít megfelelő védelmet, és lesz tartós.

Kérjük, a fentiek alapján mérlegelje a megreklamált lábbeli elküldését. 

 

2.  Hibás lábbeli eljuttatása garanciális elbírálásra, cserére:

Amennyiben a lábbeli a fenti feltételeknek megfelel, kérjük, az alábbi dokumentumokkal együtt a termék csomagolásával együtt, juttassa el telephelyünkre.

- számla fénymásolata

A lábbelit postán vagy futárral kérjük az alábbi címre elküldeni. Utánvétes csomagot nincs lehetőségünk átvenni, ezért kérem díjfizetés nélküli csomagban küldje.
Telephelyünk címe:
Remotex Munkaruházat - 3600 Ózd Piac út 3. sz. pavilon

Kérjük a terméket gondosan csomagolja be, a gondatlan csomagolás esetén bekövetkező sérülés esetén lehetetlenné válhat a termék bevizsgálása.

 

3.   Az elbírálás folyamata:
A hibás lábbelit beérkezés után szakértő cég megvizsgálja a visszaküldött dokumentumok alapján és elbírálja. Az elbírálás eredményéről Ön mindenképp fog kapni e-mail-en értesítőt. - Amennyiben a garanciális igény jogos, a terméket készletünkről cseréljük és az új lábbelit ingyen szállítással visszaküldjük. Ha a termék, raktárunkról nem elérhető és esetleg a gyártónál sincs készleten, az ügyfél választhat másik terméket, megvárhatja az új készletfeltöltést vagy kérhet jóváírást.
Amennyiben a garanciális igény nem jogos, a hibás cipőt (előzetes egyeztetés után) visszaküldjük. A szállítási költséget utánvétes formában kérjük kifizetni. Az elutasított lábbelihez mellékeljük az elutasítás tényét és okát közlő szakvéleményt. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy tisztelt Fogyasztónak jogában áll a Fogyasztóvédelmi Felügyelethez (volt KERMI) fordulni, és onnan is szakvéleményt kérni, amely illetékköteles. Amennyiben a Felügyelet a Fogyasztó javára dönt, a Felügyelet döntésének megfelelően járunk el. Köszönjük együttműködését és bízunk abban, hogy ezzel az ügymenettel is, cégünknél a garanciális ügyintézés gyorsabbá és zökkenő-mentesebbé válik. Ne felejtse, hogy Önnek a garanciális bevizsgáltatás nálunk semmilyen költségébe nem kerül, ha a fentiek alapján jár el!

Hasznos Információk
Katalógus

Protectwear Munkaruházat és Munkavédelmi termékek Katalógus